EDC. Sistemos diagnostika, purkštukų kalibravimas ir variklio reguliavimas
Elektroninių dyzelino valdymo (EDC) sistemų, tokių kaip: įpurškimo sistema (UIS), siurbimo sistema (UPS) ir „Common-Rail“ (CR), tyrimas.
1. ĮVADAS
1.1 Įvadas
2. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
2.1 Stūmokliai – alkūninio veleno rūšys
2.2 Dyzelino ciklas. Termodinaminė sistema schemoje P – V
2.3 EDC sistemos komponentai
3. SIURBLIO ĮPURŠKIMO SISTEMA (UIS)
3.1 Aprašymas
3.2 Kuro hidraulinė schema
3.3 Veikimo schema
3.4 Įpurškimo įtaisas
3.5 Purkštukų kodavimas
3.6 Variklio stabdžių elektromagnetinis vožtuvas
3.7 „Start / stop“ jungiklis
3.8 Oro temperatūros jutiklis
3.9 Oro slėgio jutiklis
3.10 Aušinimo skysčio temperatūros jutiklis
3.11 Alyvos slėgio jutiklis
3.12 Variklio greičio jutiklis alkūniniame velene
3.13 Variklio greičio jutiklis paskirstymo velene
3.14 Šilumos izoliacijos įkaitinimas
3.15 Variklio valdymo blokas
4. SIURBLIO-VAMZDELIŲ-ĮPURŠKIMO SISTEMA (UPS / PLD)
4.1 Aprašymas
4.2 Kuro hidraulinė schema
4.3 Siurblys
4.4 Purkštuko antgalis
4.5 Veikimo schema
4.6 Veikimas
5. DCMI (OAF DAUGIALYPIO VALDYMO ĮPURŠKIMO)
5.1 Aprašymas
5.2 Kuro hidraulinė schema
5.3 Veikimo schema
5.4 Parametrų nustatymas
6. „COMMON RAIL“ (CR) SISTEMA
6.1 Aprašymas
6.2 Kuro hidraulinė schema
6.3 Kuro bakas
6.4 Kuro filtras
6.5 Žemo slėgio siurblys
6.6 Aukšto slėgio siurblys
6.7 Kuro dozavimo elektromagnetinis vožtuvas
6.8 Elemento atjungimo vožtuvas
6.9 „Common Rail“
6.10 Slėgio jutiklis
6.11 „Common Rail“ slėgio ribotuvas
6.12 Srauto ribotuvas
6.13 Purkštuko antgalis
6.14 Veikimo schema
6.15 Variklio valdymo blokas
7. VARIKLIŲ TIPAI IR ELEKTRONINĖS ĮPURŠKIMO SISTEMOS
7.1 “DAF”
7.2 “lveco”
7.3 “MAN”
7.4 „Mercedes-Benz“
7.5 „Renault“
7.6 „Scania“
7.7 „Volvo“
7.8 Įpurškimo sistemų apžvalga